tisdag 10 maj 2011

Scooterpremiär Stockholm 2011-07-05

Vem kan motstå frestelsen att se ca 100 scootrar (och scooterister) komma ut på betesutsläpp?!

...ok då, men inte jag i alla fall! :) Därför packades nikon-monstret med 18x200 objektiv ner i väskan och jag begav mig till Sjöhistoriska för att få njuta av fina scootrar, fint väder och för att få insupa de ekivoka tonerna av en lagom tjock 2-taktsdimma!

Efter att scooteristerna kört iväg i kortege, hoppade jag in i bilen och gensköt dem vid passet... nej, Nytorget var det, i hopp om att få se några nytillskott.
Sammanlagt blev det ca 600 bilder, varför jag endast lägger ett axplock här nu. (fler kommer)

För er som inte är lika motiverade och aktiva i scooter-skådandet, så tänkte jag lägga upp lite bilder här, så att även ni kan ta del av evenemanget. (Även ni som var med kanske vill ha bilder från andra vinklar på era ekipage...)

Om det är nån som inte vill vara med på denna blogg, vänligen kontakta mig, så tar jag genast bort bilden. klagobrev@gmail.com (nej jag skojar inte, det är min e-post)












































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar